2010. október 16., szombat




Sütés nélkül készült. Olyan, mint a tiramisu kinézetre. A nevét nem tudom, segítsetek!
Hozzávalók: egy kis doboz Hulala tejszín,  2 kis doboz joghurt, 1 gyümölcskonzerv (vagy gyümölcs), 15 gr étkezési zselatin.
Felvertem a tejszínt keményre, hozzáadtam a joghurtot, gyümölcsöt. A gyümölcskonzerv levébe belekavartam a zselatint, tüzön felmelegítettem, míg elolvadt. Hozzákevertem a joghurtos krémhez.Utána egy üvegtálba vagy egy egy szebb edénybe egy rend piskótát raktam, majd a fele
  krémet ráöntöttem és erre még egy rend piskóta jött, majd a maradék krém. Megszórtam cukordrazséval. Következő esetben, a piskótát beáztatom gyümölcsteába,de lehet így is megpuhult volna ha vártunk volna kicsit többet. Az egyik osztálytársamtól kaptam a receptet, csak kicsit átalakítottam. Anyukámtól tanultam az ilyesmit.

12 megjegyzés:

  1. Gratulalok!!!Majd kiprobalom.
    Ugyes vagy ,mint anyukad es mind a 2 nagymamad!!!

    VálaszTörlés
  2. Méltó lánya mutternek! Gratulálok a blogodhoz.

    VálaszTörlés
  3. jaj, de drága vagy! Gratulálok!:)

    VálaszTörlés
  4. o de jol nez ki de biztos nagyon finom is volt ;)ugyes vagy nagyon:)

    VálaszTörlés
  5. köszönöm a dicséretet nem tudom meddig leszek huséges a blog íráshoz

    VálaszTörlés
  6. Pálma, ez csúcs! - a blog, és a süti is.

    VálaszTörlés
  7. Ügyes anyuka, ügyes a lánya!Gratulálok Pálma!

    VálaszTörlés
  8. Én még csak most találtam a blogodra.
    Nagyon teszik a sütid. Megfogom csinálni és beszámolok róla.
    A nevének javaslom: konfetti
    Mit szólsz hozzá??

    VálaszTörlés
  9. Elkészítettem. "Sajnos" nagyon finom lett. Nekem többet nem szabad megcsinálni, mert túl sokat ettem belőle. Normál súlyú
    barátaim között terjeszteni fogom receptedet.
    Folytasd a blogírást. Meglásd milyen öröm írni és majd évek múlva visszaolvasni. Naplót vezetsz inkább, helyette?

    VálaszTörlés